A média breaf tartalmi elemei

Az online marketing ügynökség média breafek segítségével végzi munkáját. A digitális ügynökség akkor tud hatékonyan ügyfelei segítségére lenni, ha a brief  összeállítása alapos, részletes és precíz. Ezért sem bízzák ezt az újonnan érkezett munkatársakra, hiszen kellő tapasztalat hiányában igen hosszadalmas az összeállítása. Persze aki már túl van jó pár ilyen anyag elkészítésével az online marketingügynökség ügyfelei részére, annak már gördülékenyebben megy. Amennyiben a költségvetés előre meghatározott, a brief tartalmazza a büdzsé összetevőit, hogy mi az ami bele tartozik és mi az ami nem.  A megfelelő időpont kiválasztásához a briefnek tartalmaznia kell a forgalom szezonalitását, ha van, akkor a korábbi kampányok időzítését, a legfőbb konkurensek kampányainak időzítését, a kampány tervezett dátumát és a kampány kezdési időpontját. Amennyiben már létezik az online marketing ügynökség által kialakított kreatív stratégia, úgy az is csatolni kell a briefhez, ami magába foglalja a kreatív tervet, a gyártási tervet és a szóba jöhető megjelenési formákat. Még számos eleme és pontja van egy briefnek, amit a laikusoknak nem biztos, hogy szakmai részletességgel tudniuk kell, ezért nekünk sem célunk minden egyes elem pontos kifejtése és meghatározása.

Az online marketing ügynökség média breafek segítségével végzi munkáját. A digitális ügynökség akkor tud hatékonyan ügyfelei segítségére lenni, ha a brief  összeállítása alapos, részletes és precíz. Ezért sem bízzák ezt az újonnan érkezett munkatársakra, hiszen kellő tapasztalat hiányában igen hosszadalmas az összeállítása. Persze aki már túl van jó pár ilyen anyag elkészítésével az online marketingügynökség…

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük