A márkák a mosoly erejével is képesek hatni ránk

Biztosan te is észrevetted már, hogy ha csak nem olyan a téma, vagy terület, a reklámok zömében boldog, vidám és mosolygós embereket láthatunk. És ez egyáltalán nem véletlen. A mosoly erejéről hosszú tanulmányokat lehetne írni, ahogy ezt sokan már meg is tették korábban. A mosoly látványa az emberekben pozitív és kellemes érzeteket kelt és ezt a pszichológiai hatást vétek lenne kihagynia egy márkának. Hiszen nyilván az a cél, hogy a reklámok jó benyomást keltsenek bennünk, és hogy pozitív gondolatok és érzetek legyenek a termékeikkel kapcsolatosan az emberek fejében. Megfigyelhető, hogy a reklámok közül általában az lesz sikeres, ismert és az foglalkoztatja a közönséget és képes a virtuális terjedésre is, amelyben erős érzelmeket közvetítenek. A reklámok esetében azonban figyelni kell arra, hogy valós érzelmeket közvetítsenek, a benne szereplők hitelesek legyenek. Egy mű mosoly, egy hamis arckifejezés könnyen negatív irányba viheti el a pozitívnak szánt üzenetet. Amíg egy őszinte mosoly növelheti a vásárlói hűséget és javíthatja a márka megítélését, a hamis mosoly éppen ellenkezőleg, félrevezetheti és megzavarhatja a fogyasztókat. Ezért akár képi, akár videós reklámról legyen szó, ha ott hihető és őszinte mosolyt látunk az arcokon, az vonzóbbá teszi márkánkat a vásárlók szemében és erősiti a velünk való érzelmi kapcsolatukat.

Biztosan te is észrevetted már, hogy ha csak nem olyan a téma, vagy terület, a reklámok zömében boldog, vidám és mosolygós embereket láthatunk. És ez egyáltalán nem véletlen. A mosoly erejéről hosszú tanulmányokat lehetne írni, ahogy ezt sokan már meg is tették korábban. A mosoly látványa az emberekben pozitív és kellemes érzeteket kelt és ezt…