Új kihívás a Google keresőoptimalizálásban

Új kihívás a Google keresőoptimalizálásban

Google keresőoptimalizálás

Az egyik legnagyobb internetes kereső most újabb kihívás elé állítja a marketingeseket és a weboldal tulajdonosokat. A Google keresőoptimalizálás eddig sem volt annyira egyszerű és a jó eredmények sok munkát és még több tapasztalatot kívántak. A május elején megtartott konferencián kiderült, hogy a következő kihívás, amivel meg kell küzdeniük a szakembereknek az lesz, hogy a vállalkozás lehetővé tette a felhasználóknak az előzmények 3 vagy 18 havonta történő kitörlését. Azt állítsuk be és felejtsük el kampány pedig azt jelenti, hogy egy adott felhasználóról elveszhet az összes adat, így a reklámjaink kevésbé lesznek hatékonyak. Az óriásvállalat azonban biztosított mindenkit, hogy az organikus elérésekre ez a funkció alapvetően nem lesz sok hatással, így a Google keresőoptimalizálás témakörével foglalkozó szakembereknek sem kell nagyon megijedniük. Sok kérdés van még az új szabállyal kapcsolatosan, amelyre még várjuk a válaszokat, egy azonban biztos, a Google keresőoptimalizálás valamennyire ismét változik.