Minden generáció másra vágyik

Aki kicsit is jártas az online világban és érdeklődik a reklám ügynökség munkája iránt, az tisztában van vele, hogy az itt dolgozók első számú kérdése egy újonnan érkező partnercég felé, hogy melyik az a korosztály, akiket meg kíván szólítani, el kíván érni az online kommunikációjában. A magyar reklámügynökségek tisztában vannak vele, hogy ez a 0. lépés. Addig nem lehet elkezdeni az érdemi munkát, amíg ez nincs tűpontosan meghatározva. A termék porfóliónkat összhangba kell hozni a megcélzott vásárlói réteg igényeivel. Majd ezután jöhet a vizuális formába öntés, mikor a reklám ügynökség elkezd azon dolgozni a céggel közösen, hogy melyik a legmegfelelőbb stílus, például az y generációnak szóló tartalmak tekintetében. Ez fontos és izgalmas kutatás és felfedezés, a magyar reklámügynökségek ebben is profik és az élvonalban járnak akár budapesti, akár debreceni ügynökségről legyen szó. Hiszen teljesen mást szeretne látni ajándékként a fa alatt egy tizenéves fiatal fiú, mint mondjuk egy harmincöt éves szingli nő. És ez rendben is van így, teljesen normális. Csak ne akarjuk hiper-szuper vezeték nélküli neon zöld fülhallgatót reklámozni egy felnőtt nőnek, mert arra nagyon kevés az esély, hogy vevő lesz majd rá.